Kronawirus wymusił zmianę wielu aspektów działania każdej z branż, w tym również ich strategii marketingowej. Dla tych, którzy odpowiednio szybko zareagowali i wyszli naprzeciw problemowi pandemia otworzyła wiele drzwi. Jak wygląda marketing w czasach covid-19?
Klienci doceniają pomaganie.
Minęły czasy, gdy głównym kryterium, na którym opieraliśmy swój wybór zakupowy był jedynie stosunek cena/jakość. Coraz większą uwagę zwracamy na inne wartości jakimi kieruje się firma. Poza aspektami ekologicznymi, bezpieczeństwa, humanitaryzmu, czy patriotyzmu lokalnego, kierujemy się też działaniami charytatywnymi firm. W związku z covid wiele firm zdecydowało się przeznaczyć na pomoc w walce z wirusem część swoich przychodów lub przekazali produkty, które mogą się okazać potrzebne np. meble do izolatoriów, sprzęt medyczny, czy posiłku dla medyków z popularnej akcji branży gastronomicznej.