Codziennik24

Jak rozdawać wizytówki? 4 porady

Wizytówki dalej są znakomitym gadżetem reklamowym, który w swoim arsenale działań powinna mieć każda firma – niezależnie od tego, czy świadczy usługi czy sprzedaje fizyczne produkty. Żeby jednak ten sposób promocji przyniósł oczekiwane rezultaty, trzeba wiedzieć, jak wręczać wizytówki. Sprawdź nasze 4 porady i dowiedz się, jak robić to skutecznie.

Przygotuj dobrą wizytówkę

Jeśli nie posiadasz odpowiednich kompetencji w zakresie grafiki, zleć stworzenie wizytówki profesjonaliście. Zadbaj o to, aby na projekcie pojawiły się wszystkie niezbędne dane – takie jak imię i nazwisko, telefon, adres email czy stanowisko. Wszystko powinno zostać ubrane w ładną szatę graficzną, która będzie zgodna z brandem firmy, a jednocześnie łatwa do odczytania.

Sam druk wizytówek warto zlecić profesjonalnej drukarnii. Jedną z godnych polecania jest Hex Druk – nowa drukarnia internetowa. Umożliwia ona drukowanie wizytówek na papierze o różnej gramaturze i rozmiarze.

Zainwestuj w wizytownik

Wizytownik to niewielki pojemniczek, w którym przechowywane są wizytówki. Przechowywane w nim wizytówki są chronione przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych czy też zagnieceniami. Wbrew pozorom nie musi być on drogi, żeby był elegancki. Bardzo ważne jednak, aby był poręczny i dobrze się prezentował.

Znajdź odpowiednie miejsce

Zanim zaczniesz rozdawać wizytówki musisz wiedzieć, gdzie są Twoi potencjalni klienci. Określ więc własną strategię nawiązywania kontaktów. Zakres działań będzie w dużej mierze uzależniony od branży, w której się poruszasz.

W wielu branżach i sektorach najwięcej korzyści przynosi pojawianie się na konferencjach, szkoleniach oraz branżowych spotkaniach. W innym przypadku trzeba wybrać strategię door to door (od drzwi do drzwi). Polega ona na fizycznym odwiedzaniu potencjalnych klientów i nawiązywaniu kontaktów biznesowych w ich domach oraz firmach.

Alternatywnym rozwiązaniem jest wysyłanie wizytówek wraz z katalogami produktów do klientów. Takie działanie również może przynieść oczekiwane rezultaty.

Nie sprzedawaj przy wręczaniu wizytówki

To błąd popełniany przez wielu handlowców. Próbują oni sprzedawać produkty oraz usługi już przy pierwszym kontakcie z potencjalnym klientem. Jak wskazują eksperci, takie podejście nie tylko jest mało skuteczne, ale wręcz może odstraszać potencjalnych klientów. Unikaj więc sprzedażowych sloganów, a zamiast tego wręcz danej osobie wizytówkę z przesłaniem, aby nawiązać kontakt w niedalekiej przyszłości.

Exit mobile version