Co zwykle robimy, gdy chcemy zwiększyć swoje szanse na odniesienie jakiegoś zwycięstwa? Oczywiście podejmujemy więcej wysiłków, które mogą nas zaprowadzić do celu. W przypadku prowadzenia sklepu internetowego, takim dodatkowym wysiłkiem może być założenie kolejnego wirtualnego profilu naszej firmy – czyli stworzenie kolejnej witryny, z której mogliby korzystać potencjalni klienci. Jednak rozbudowując sieć kanałów sprzedażowych trzeba uważać, żeby nie stworzyć sobie w ten sposób pułapki. Oczywiście to nie znaczy, że lepiej zrezygnować z wielokanałowości – ale z całą pewnością lepiej zadbać o takie wsparcie, które pomoże ogarnąć całą tę konstrukcję.
Integracja allegro poleca się
Sieć internetowa jest rozległa i pełno w niej ofert sprzedaży – dlatego sklepy starają się być wszędzie i zdobywać uwagę konsumentów gdzie tylko się da. Polskie firmy, które działają na wirtualnym rynku, najczęściej polegają przy tym na popularności portalu Allegro. To właśnie po jego stronach na co dzień surfuje najwięcej Polaków, kupujących różne towary online – dlatego wydaje się, że to właśnie tu najbardziej opłaca się tworzyć konta swojej firmy. Ale przedsiębiorców motywuje coś jeszcze – tak zwana trafność Allegro, czyli taki filtr wyszukiwania, który ma za zadanie jak najszybciej doprowadzić internautów do tego, czego szukają.
Oszczędność czasu motywuje obie strony do podejmowania takich a nie innych kroków. Ale sprzedawcy, który postanowi stworzyć kolejne konta na Allegro, czyli kolejne kanały sprzedażowe na tym pewnym gruncie, w pewnej chwili może zacząć brakować czasu. Choćby dlatego, że trzeba się napracować, żeby trafność Allegro współpracowała po naszej myśli, z kilkoma naszymi kontami. I właśnie dlatego warto rozejrzeć się za kompetentnym wsparciem. Integracja allegro to narzędzie, które pomoże także w tym zadaniu. Bo z jego pomocą można:
-
jednym kliknięciem wznowić aż 999 aukcji
-
szybko i łatwo odnaleźć zakończone oferty
-
posegregować wszystkie przedstawione oferty.
Automatyzacja tego typu czynności to ogromna pomoc, z której warto uczynić swojego sprzymierzeńca. Gdyby nie narzędzie oferowane przez platformę sprzedażową, taką jak ErpBox, trzeba by samemu przeglądać konkretne dane wszystkich ofert, segregować je i rozdzielać, a poza tym identyfikować na podstawie konkretnych cech, takich jak:
-
ilość wyświetleń
-
ilość zamówionych egzemplarzy
-
cena
-
słowa kluczowe w tytule
-
czas trwania aukcji
-
dołączone zdjęcia.
Narzędzia oferowane przez platformę sprzedażową mogą pomóc ogarnąć wszystkie stworzone dane. Ale każdy, kto chce w tych konkretnych warunkach działać tak, żeby osiągnąć sukces, musi też zrozumieć jak ważne jest właściwe ukształtowanie ofert. To znaczy na przykład, że warto poświęcić trochę czasu na przygotowanie dobrych tytułów, na zaproponowanie konkurencyjnych, wyważonych cen czy określenie optymalnych czasów trwania aukcji. A żeby zdobyć wolne chwile na te ważne przemyślenia, można do bardziej odtwórczych czynności zaangażować ErpBox i jej moduły, przygotowane dla właścicieli e-sklepów.