Eurosodoma – Brytyjczyk po zażyciu lekarstwa zmienił się w sodomitę…

Świat jest przemieniany w Sodomę…Już i takie rzeczy są możliwe. Obywatel Wiekiej Brytanii zaczął zażywać „lekarstwo” i stał się sodomitą.

 

 

Mieszkaniec brytyjskiego miasta Louth w hrabstwie Lincolnshire powiedział, że stał się sodomitą z powodu środka znieczulającego przepisanego mu po złamaniu nogi. Donosi o tym fakcie gazeta „The Daily Mail”. 

21-letni Brytyjczyk Scott Lerdi, przypuszcza, że do zmiany jego orientacji seksualnej doprowadziło lekarstwo. Według jego słów, kiedy rozpoczął on zażywać Pregabalin to przestały go pociągać kobiety a za to pojawiło się zainteresowanie mężczyznami. W rezultacie musiał rozstać się z dziewczyną z którą spotykał się od sześciu miesięcy.

Nie od razu zrozumiałem o co tu chodzi” – powiedział Lerdi. – „Ale musiałem na kilka tygodni przerwać zażywanie lekarstwa żeby pociąg do mężczyzn ustąpił jak ręką odjął„. Twierdzi on, że wcześniej mężczyźni go nie interesowali.

Uwaga Redakcji portalu www.3rm.info – Dzisiaj i to jest całkowicie możliwe. Pachołki Antychrysta posiadają najnowsze środki umożliwiające wprowadzenie zmian i uszkodzenie kory mózgowej. Przecież naukowcy nauczyli się rozpoznawać które części mózgu odpowiadają za te lub inne funkcje organizmu, za ten lub inny instynkt, popędy, potrzeby itd. W związku z tym, posiadając taką wiedzę, można zmusić pożądaną część mózgu do oddziaływania na człowieka, wywołując u niego lubieżne, pożądliwe albo nawet sodomskie pragnienia. Panie, zmiłuj się !

Za: http://3rm.info/main/71031-mir-prevraschayut-v-sodom-uzhe-i-takoe-vozmozhno-britanec-prinyal-lekarstvo-i-stal-geem.html
Data publikacji: 17.04.2018
Nadesłał Borys

za wolna-polska.pl

Eurosodoma – Brytyjczyk po zażyciu lekarstwa zmienił się w sodomitę…
Oceń artykuł
Udostępnij

Napisz co myślisz